دلنوشته های دریا

نسخه طب سنتی

1397/9/14 9:10
نویسنده : دختر دریا
366 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونیامحبت

قول داده بودم که نسخه طب سنتی رو براتون بزارم ....ببخشید خیلی دیر شد ولی امروز بالاخره یه وقتی پیدا کردم که براتون بنویسم 

1-دم کرده بابونه (1 ق غ ) صاف شده روزی 1 لیوان با عسل میل شود(2 ماه )

2- آب سیب هر روز 1 لیوان میل شود (4 ماه)

3- دوسین هر 12 ساعت (1 ق م ) میل شود (6 ماه)

4- بادکش تخمدان یک روز در میان (40 جلسه )

5- هر روز یک عدد بح پخته میل شود 

6- ترک سردیها و لبنیات 

8- قطره لاویگل هر 12 ساعت 19 قطره با آب میل شود 

شماره 1 و 2و 5و 6 و بعلاوه دو تا حجامت و زالو هم برای همسرم نوشته ....

خیلی سخته برای من که شاغلم و 6 صبح میرم سر کار و 7 شب برمیگردم خونه همه اینارو اجرا کنم ولی دارم دست و پا شکسته اجرا میکنم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان یک فرشتهمامان یک فرشته
17 آذر 97 10:23
موفق باشی راست میگی برات سخته. چه خبر خوبی خودت؟ گرفتی نتیجه ازمایشت رو؟