دلنوشته های دریا

آیا کارهای خونه فقط وظیفه زن هستش؟؟؟

1397/8/13 10:36
نویسنده : دختر دریا
286 بازدید
اشتراک گذاری

اقتصاد کشور ما جوری پیش میره که یه عده پولدار صد برابر پولدارتر شدن و یه عده مثل ما قشر متوسط با یه شتاب عجیبی سقوط کردیم ... 10 روزه همسرم از شرکتش تعدیل شده ...خودم کم استرس داشتم باید بد اخلاقی ها و بد عنقیهای این روزهاش رو هم تحمل کنم ... من که از صبح تا غروب سر کارم ولی اون خونه است باورم نمیشه با اینکه سرمای شدیدی خوردم و سر کار هستم دلش اصلا به حالم نمیسوزه و دست به سیاه سفید نمیزنه ....کسر شان میدونه و بهش بر میخوره... عیب نداره من بعد از ازدواج روزهای بدتر ازاین هم پشت سر گذاشتم اینم میگذره بالخره....فردا همسرم با یه شرکتی مصاحبه کاری داره دعا میکنم هرچی خیره پیش بیاد برامونعبادت

پسندها (2)

نظرات (2)

نسیمنسیم
13 آبان 97 21:22
ان شاالله درست میشه غصه نخور، توکلت به خدا باشهگل
دختر دریا
پاسخ
انشالله... مرسی دوستممحبت
باران
15 آبان 97 14:37
خیلی سخته میشه درک کرد الان چه میکشی ولی چاره چیه زندگی رو باید زندگی کرد حتی تو بدترین شرایط 
امیدوارم همسرت بتونه کار گیر بیاره 
دختر دریا
پاسخ
مرسی باران عزیز ...یاد حرف بابام افتادم وقتی داشتم ازدواج میکردم بهم گفت تو دختر قوی هستی از این به بعد هم قوی بمون و مشکلات زندگیت رو مدیریت کن ... اگه تو سختی های زندگی بحران رو مدیریت کنی اونوقت میشی زن خوب واسه همسرت وگرنه زندگی که خوب باشه همه بلدن زندگی کنن...گل