دلنوشته های دریا

طب سنتی

1397/8/26 13:39
نویسنده : دختر دریا
519 بازدید
اشتراک گذاری

ادمی که دنبال راه نجاته به هر ریسمان پوسیده ایی چنگ میزنه ... یه دکتر طب سنتی هست که خیلی معروفه به اسم  دکتر خیر اندیش ولی هرکاری کردم نتونستم باهاش نوبت بگیرم در نتیجه با دکتر دیگه ایی که شاگردش بود و اونهم شنیدم کارش خوبه (خانم دکتر شهلا اسدزاده) نوبت گرفتم ... ساعت 1 نوبت داشتم که من برای اینکه نوبتم رو از دست ندم 11.30 اونجا بودم دوساعت مرخصی ساعتی گرفتم که  زود برگردم سر کار ولیییییییی ساعت 5 تونستم برم پیش دکتر ....حسابی اعصابمون خورد شد خیلی شلوغ بود این وسط یه عده هم با پارتی بازی زودتر میرفتن داخل متاسفانه ، مثلا یه خانمی ساعت 3 نوبتش بود ولی زودتر از من رفت داخل، همه اینا باعث شد که دیگه به شرکت نرسیدم و مجبور شدم کل بعد از ظهر رو مرخصی بگیرم.... از اینا که بگذریم  دکتر گفت متاسفانه مشکلات ژنتیک راه حل نداره و گفت که مریضایی داشته که ازدواج فامیلی بودن و تمام ازمایشات ژنتیکشون خوب بوده ولی متاسفانه بازم بچه اشون مشکل داشته .... ولی با همه این تفاسیر گفت ما  میزان اسپرم و تخمک سالم رو سعی میکنیم بیشتر کنیم ....در نتیجه یه سری دستورات غذایی بهم داد که حتمانسخه کاملش رو  بعدا براتون مینویسم ولی چیزی که جالب بود اینه که گفت حتما حتما هر روز یه لیوان اب سیب تازه منو همسری باید بخوریم و بعلاوه اینکه هر روز باید بح پخته بخوریم  به شدت این دو تا میوه رو ی تخمک و اسپرم سالم تاثیر دارن...گفتم اینجا بنویسم شاید بدرد کسی بخوره محبت

آرزوی هر روزم اینه که هرکی ارزوی بچه داره خدا یه سالم و صالحش رو تو بغلش بزاره . آمینبغل

پسندها (1)

نظرات (1)

باران
1 آذر 97 14:08
اگر دستورات رو بزاری خیلی لطف میکنی شاید به درد ما هم خورد 
دکتر طرازی معروف هم برا مشکلات ژنی زدن هفته ای یه بار امپول ب۱۲و خوردن اسید فولیک وکلسیم رو خیلی سفارش میکنه 
دختر دریا
پاسخ
اره حتما دستورش رو میزارم . مرسی از شما که گفتی بابت دستورات دیگه  که میتونه  کمک خوبی باشه برام