دلنوشته های دریا

تهران خلوتم،آرزوست!

1397/8/16 8:28
نویسنده : دختر دریا
253 بازدید
اشتراک گذاری

باور نکردنیه ! من امروز مسیر خونه تا محل کارم رو که بخاطر ترافیکه سنگینش 2 ساعته میرسیدم امروز نیم ساعته رسیدم .... خیلی کیف داد کاش همیشه خیابانهای تهران انقد خلوت بود و هوای تمیز و اسمان ابی داشت زنده

خوب از مصاحبه همسر جان بگم که بنظر نمیاد مثبت بوده باشه این یعنی که همچنان بیکار باقی خواهد ماند ....بنده خدا خیلی داره اذیت میشه و اعصابش خیلی خورده براش دعا کنیدعبادت

اما کارهای خونه ... باهاش حرف زدم و درد و دل کردم جواب داد دو روزه وقتی میرم خونه میبینم کلی کار برام انجام داده ...واقعا ممنونشم خیلی اینجوری حس خوبی دارم رفاقتی داریم کارهارو باهم پیش میبریم نه مثل زن_شوهرهای 50 سال پیش الان که فکرش رو میکنم میبینم یه بخشیش تقصیر خودم بود چون خسته از سر کار می اومدم به جای اینکه دوستانه ازش بخوام غر میزدم و طلبکارانه ازش درخواست میکردم که کارهای خونه رو انجام بده ... سوت

پسندها (1)

نظرات (0)